Celebramos el día de la felicidad con Emvío a LUKA.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada What Matters? Research Trends in International Comparative Studies in Mathematics Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
432
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.1 x 16.5 x 2.5 cm
Peso
0.91 kg.
ISBN13
9783319511856

What Matters? Research Trends in International Comparative Studies in Mathematics Education (en Inglés)

Son, Ji-Won ; Watanabe, Tad ; Lo, Jane-Jane (Autor) · Springer · Tapa Dura

What Matters? Research Trends in International Comparative Studies in Mathematics Education (en Inglés) - Son, Ji-Won ; Watanabe, Tad ; Lo, Jane-Jane

Libro Nuevo

$ 179.890

$ 276.750

Ahorras: $ 96.860

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "What Matters? Research Trends in International Comparative Studies in Mathematics Education (en Inglés)"

This book provides a unique international comparative perspective on diverse issues and practices in mathematics education between and among the US and five high-performing TIMSS education systems, Japan, China, Singapore, South Korea, and Taiwan. The book offers multiple perspectives on the important factors that contribute to mathematics teaching and learning in different educational systems and cultural contexts. Using large scale data generated by numerous international comparative studies, the book analyzes and provides context for various methodological perspectives. The book raises compelling questions and issues for mathematics education researchers, leading to a critical examination of what can be learned from other education systems. Authors address four major research perspectives by critically examining cross-national similarities and differences, such as research on the influence of curriculum on student learning; research on institutional systems of mathematics teacher education; research on improving teacher knowledge and pedagogical approaches; and research using large-scale data. This collection of perspectives serves as a foundation for reviewing and analyzing the international comparative studies introduced in the book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes