Compartir
Whatever Happened to Inclusion?: The Place of Students with Intellectual Disabilities in Education (en Inglés)
Danforth, Scot ; Gabel, Susan L. ; Smith, Philip (Autor)
·
Peter Lang Inc., International Academic Publi
· Tapa Blanda
Whatever Happened to Inclusion?: The Place of Students with Intellectual Disabilities in Education (en Inglés) - Danforth, Scot ; Gabel, Susan L. ; Smith, Philip
$ 69.140
$ 125.700
Ahorras: $ 56.560
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 01 de Agosto y el
Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
$ 25.660
$ 46.650
Ahorras: $ 20.990
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: España
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 27 de Junio y el
Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Whatever Happened to Inclusion?: The Place of Students with Intellectual Disabilities in Education (en Inglés)"
Law, policy, and practice in the United States has long held that students with disabilities - including those with intellectual disabilities - have the right to a free and appropriate public education, in a non-restrictive environment. Yet very few of these students are fully included in general education classrooms. Educational systems use loopholes to segregate students; universities regularly fail to train teachers to include students; and state regulators fail to provide the necessary leadership and funding to implement policies of inclusion. Whatever Happened to Inclusion? reports on the inclusion of students with intellectual disabilities from national and state perspectives, outlining the abject failure of schools to provide basic educational rights to students with significant disabilities in America. The book then describes the changes that must be made in teacher preparation programs, policy, funding, and local schools to make the inclusion of students with intellectual disabilities a reality.