Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada why?: african american children can not read (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
76
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN
0595457355
ISBN13
9780595457359

why?: african american children can not read (en Inglés)

Philip W. Cooper (Autor) · iUniverse · Tapa Blanda

why?: african american children can not read (en Inglés) - Cooper, Philip W., Jr.

Libro Nuevo

$ 17.270

$ 23.980

Ahorras: $ 6.710

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 98 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "why?: african american children can not read (en Inglés)"

WHY? Why do African American children fill the rolls of low achievers? Why do African American children fill the rolls of needs improvement schools? Why do African American children fill the rolls of high school dropouts? Why do African American children fill the rolls of special education classes? The answers to these questions are not found in the traditional educational setting; nor are they found in the plethora of text devoted to social, economic, and educational reforms. The sub proficiency performances of many African American children in reading and reading comprehension contribute significantly to the educational, social, health and economic gaps in our schools and our society. As witnessed by many, it is the ability to read which allows a child to transcend even the poorest environment and social circumstances, and succeed in life. The ability to read is not innate; it is a learned skill that is dependent on the development of the neural (brain) cells necessary for memory. Sleep disordered breathing conditions, like Obstructive Sleep Apnea Syndrome (OSAS), impact the development of these cells and learning to read becomes difficult. The early diagnosis and treatment of OSAS will give these children an opportunity to learn to read, not be left behind, and develop to their maximum potential. IF YOUR CHILD SNORES, HE/SHE MAY HAVE OBSTRUCTIVE SLEEP APNEA SYNDROME. ASK YOUR DOCTOR TODAY.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes