Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Wisc-V Assessment and Interpretation: Clinical use and Interpretation (Practical Resources for the Mental Health Professional) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
526
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780128157442
N° edición
2

Wisc-V Assessment and Interpretation: Clinical use and Interpretation (Practical Resources for the Mental Health Professional) (en Inglés)

Lawrence G. Weiss; Donald H. Saklofske; James A. Holdnack (Autor) · Academic Press · Tapa Dura

Wisc-V Assessment and Interpretation: Clinical use and Interpretation (Practical Resources for the Mental Health Professional) (en Inglés) - Lawrence G. Weiss; Donald H. Saklofske; James A. Holdnack

Libro Físico

$ 66.130

$ 110.220

Ahorras: $ 44.090

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 20 de Mayo y el Lunes 27 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Wisc-V Assessment and Interpretation: Clinical use and Interpretation (Practical Resources for the Mental Health Professional) (en Inglés)"

WISC-V: Clinical Use and Interpretation, Second Edition provides practical information for clinicians on the selection of subtest measures, along with their proper administration and interpretation. Full Scale IQ is identified as important for predicting relevant behaviors and primary index scores for characterizing the child's strengths and weaknesses. Classroom indicators of low scores on each of these abilities are identified, with suggested interventions, accommodations and instructional strategies for low scorers. Coverage includes ethnic differences for the Full Scale IQ and each primary index score, along with evidence of the profound influence of parental attitudes and expectations. Several other societal and contextual factors relevant to understanding racial/ethnic differences are presented. Two chapters review use of the WISC-V for identifying learning disabilities, testing of individuals with dyslexia, and best-practice recommendations to ensure accurate diagnosis and intervention. Concluding chapters describe advances in the Q-interactive system platform allowing administration of the WISC-V on iPads and other tablets, and how clinicians can tailor assessment using select WISC-V subtests and features.Authored by the creators of the WISC-VDescribes the new subtests, revised test structure and test extensionsAdvises clinicians on test selectionProvides test result interpretationDiscusses clinical applications of test use

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes