Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Words, Music, and the Popular: Global Perspectives on Intermedial Relations
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.5 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9783030855451

Words, Music, and the Popular: Global Perspectives on Intermedial Relations

Thomas Gurke (Ilustrado por) · Susan Winnett (Ilustrado por) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Words, Music, and the Popular: Global Perspectives on Intermedial Relations - Gurke, Thomas ; Winnett, Susan

Sin Stock

Reseña del libro "Words, Music, and the Popular: Global Perspectives on Intermedial Relations"

Words, Music, and the Popular: Global Perspectives on Intermedial Relations opens up the notion of the popular, drawing useful links between wide-ranging aspects of popular culture, through the lens of the interaction between words and music. This collection of essays explores the relation of words and music to issues of the popular. It asks: What is popularity or 'the' popular and what role(s) does music play in it? What is the function of the popular, and is 'pop' a system? How can popularity be explained in certain historical and political contexts? How do class, gender, race, and ethnicity contribute to and complicate an understanding of the 'popular'? What of the popularity of verbal art forms? How do they interact with music at particular times and throughout different media?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes