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portada Wrestling Merchandise of the 1990S (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 16.0 x 1.0 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781398107205

Wrestling Merchandise of the 1990S (en Inglés)

Kevin Williams (Autor) · Amberley Publishing · Tapa Blanda

Wrestling Merchandise of the 1990S (en Inglés) - Williams, Kevin

Libro Nuevo

$ 24.570

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Wrestling Merchandise of the 1990S (en Inglés)"

A nostalgic photographic look back at some of the best and most bizarre wrestling merchandise of the 1990s. Take a look back at the golden era of wrestling with some of the spectacular merchandise from that awesome time. Featured here is the story of the wrestling merchandise that could be found as pro wrestling took the world by storm. Featuring action figures, gym bags, wacky T-shirts, VHS tapes and much more, this is merchandise that excited a generation. Featuring a wealth of images, Kevin Williams, also the author of Wrestling Action Figures of the Early 1990s, will take you back in time to grapple with your wrestling passion.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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