Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Autism From the Inside Out: A Handbook for Parents, Early Childhood, Primary, Post-Primary and Special School Settings (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
305
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781906165826

Autism From the Inside Out: A Handbook for Parents, Early Childhood, Primary, Post-Primary and Special School Settings (en Inglés)

Emer Ring; Patricia Daly; Eugene Wall (Autor) · Peter Lang Ltd · Tapa Blanda

Autism From the Inside Out: A Handbook for Parents, Early Childhood, Primary, Post-Primary and Special School Settings (en Inglés) - Emer Ring; Patricia Daly; Eugene Wall

Libro Nuevo

$ 55.130

$ 100.230

Ahorras: $ 45.100

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Autism From the Inside Out: A Handbook for Parents, Early Childhood, Primary, Post-Primary and Special School Settings (en Inglés)"

Autism from the Inside Out is the first book to focus on providing Irish parents, early childhood, primary, post-primary and special school teachers with effective strategies for supporting children with autism spectrum difference at home and in educational settings. Presenting contributions from a range of national and international experts in education and psychology, the volume emerged from an evaluation of education provision commissioned by Ireland’s National Council for Special Education, which clearly identified a need for additional guidance, advice and support for parents and teachers. The book rejects «disorder» in favour of «difference», emphasizing the importance of a child-centred approach and the dangers of over-generalization. It includes chapters on effective teaching strategies to promote learning; responding to children’s strengths and needs through individualized planning; assessment practices; the role of the Special Needs Assistant; managing transitions; the environment as the third teacher; promoting children’s wellbeing; and effective leadership for inclusion.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes

Búsquedas populares donde aparece este libro