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portada Events as a Strategic Marketing Tool (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
312
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 18.5 x 1.5 cm
Peso
0.66 kg.
ISBN13
9781789242300
N° edición
0002

Events as a Strategic Marketing Tool (en Inglés)

Dorothé Gerritsen (Autor) · Ronald Van Olderen (Autor) · Cabi · Tapa Blanda

Events as a Strategic Marketing Tool (en Inglés) - Gerritsen, Dorothé ; Van Olderen, Ronald

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Events as a Strategic Marketing Tool (en Inglés)"

Events have come to play an ever-growing role in marketing; by connecting products and services with experiences and vice versa, producers can create important added value. Events as a Strategic Marketing Tool, second edition describes how events can be used as a strategic tool in marketing practices. Fully updated throughout, this new edition reviews the way organizations utilize events to connect with their visitors. It covers the development of the experience economy, the step from strategy to concept, event design and touchpoints. Written in an accessible style, it also considers the areas of marketing within which experiences play a role, such as branding, relationship marketing and city marketing. Concluding with a chapter on effect measurement and evaluation. Including a wealth of internationally relevant examples, it gives a thorough insight into the way events can help reach strategic marketing goals. It will provide an engaging resource for both students and professionals interested in leisure, tourism and events.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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