Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Guide to Teaching Introductory Women’S and Gender Studies: Socially Engaged Classrooms (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
152
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783030717841
N° edición
1

A Guide to Teaching Introductory Women’S and Gender Studies: Socially Engaged Classrooms (en Inglés)

Holly Hassel (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Blanda

A Guide to Teaching Introductory Women’S and Gender Studies: Socially Engaged Classrooms (en Inglés) - Holly Hassel

Libro Nuevo

$ 51.210

$ 93.110

Ahorras: $ 41.900

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 91 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Guide to Teaching Introductory Women’S and Gender Studies: Socially Engaged Classrooms (en Inglés)"

This book provides a practical, evidence-based guide to teaching introductory Women's and Gender Studies courses. Based on the findings of a Scholarship of Teaching and Learning project that analyzed 72 Intro students’ written work, the authors equip instructors with key principles that can help them adapt their pedagogy to a range of classroom environments. By putting student learning at the center of course design, the authors invite readers to reflect on their own investments in and goals for the introductory course. The book also draws on the authors’ combined decades of teaching experience, and aims to help instructors anticipate the emotional, intellectual, and interpersonal challenges and rewards of teaching and learning in the introductory WGS course. Chapters focus on course design, including identifying desired learning outcomes (in terms of course content, skills, and dispositions or habits of mind); choosing course materials; pedagogical activities; and assessing student learning.  This book will be an invaluable resource for experienced WGS instructors and those seeking or planning to teach it for the first time, including graduate students and high school teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes