Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Practitioner'S Guide to Account-Based Marketing: Accelerating Growth in Strategic Accounts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
312
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.2 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9781398600874
N° edición
0002

A Practitioner'S Guide to Account-Based Marketing: Accelerating Growth in Strategic Accounts (en Inglés)

Bev Burgess (Autor) · Dave Munn (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

A Practitioner'S Guide to Account-Based Marketing: Accelerating Growth in Strategic Accounts (en Inglés) - Burgess, Bev ; Munn, Dave

Libro Nuevo

$ 51.780

$ 86.300

Ahorras: $ 34.520

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Jueves 16 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Practitioner'S Guide to Account-Based Marketing: Accelerating Growth in Strategic Accounts (en Inglés)"

As some of today's major and complex companies are worth more than the GDPs of some countries, traditional marketing approaches, such as glossy corporate campaigns, will have limited returns. Account-based marketing, also known as client-centric marketing, treats important individual accounts as markets in their own right, to help strengthen relationships, build reputation, and increase revenues in important accounts. A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing outlines a clear, step-by-step process for readers to harness ABM tools and techniques and set up ABM programmes. Featuring insights from practising professionals and case studies from organizations including Microsoft, Accenture, O2 and Fujitsu, it also contains guidance on developing the competencies needed for account-based marketing and managing your ABM career. This updated second edition contains further discussion on how ABM initiatives can go from a pilot to being embedded in a business, new material on quantified value propositions and updated wider research. Meticulously researched and highly practical, A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing will help all marketers to deliver successful B2B marketing.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes