Venta Flash: Libros importados con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Advanced Methodologies and Technologies in Digital Marketing and Entrepreneurship (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781522577669

Advanced Methodologies and Technologies in Digital Marketing and Entrepreneurship (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services) (en Inglés)

D.b.a. Mehdi Khosrow-Pour (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Advanced Methodologies and Technologies in Digital Marketing and Entrepreneurship (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services) (en Inglés) - D.B.A. Mehdi Khosrow-Pour

Libro Físico

$ 406.290

$ 738.700

Ahorras: $ 332.410

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Advanced Methodologies and Technologies in Digital Marketing and Entrepreneurship (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services) (en Inglés)"

As businesses aim to compete internationally, they must be apprised of new methods and technologies to improve their digital marketing strategy in order to remain ahead of their competition. Trends in entrepreneurship that drive consumer engagement and business initiatives, such as social media marketing, yields customer retention and positive feedback. Advanced Methodologies and Technologies in Digital Marketing and Entrepreneurship provides information on emerging trends in business innovation, entrepreneurship, and marketing strategies. While highlighting challenges such as successful social media interactions and consumer engagement, this book explores valuable information within various business environments and industries such as e-commerce, small and medium enterprises, hospitality and tourism management, and customer relationship management. This book is an ideal source for students, marketers, social media marketers, business managers, public relations professionals, promotional coordinators, economists, hospitality industry professionals, entrepreneurs, and researchers looking for relevant information on new methods in digital marketing and entrepreneurship.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes