Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Attuned Learning: Rabbinic Texts on Habits of the Heart in Learning Interactions (Jewish Identities in Post-Modern Society) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.0 cm
Peso
0.28 kg.
ISBN13
9781618116352

Attuned Learning: Rabbinic Texts on Habits of the Heart in Learning Interactions (Jewish Identities in Post-Modern Society) (en Inglés)

Elie Holzer (Autor) · Academic Studies Press · Tapa Blanda

Attuned Learning: Rabbinic Texts on Habits of the Heart in Learning Interactions (Jewish Identities in Post-Modern Society) (en Inglés) - Holzer, Elie

Libro Nuevo

$ 30.470

$ 60.940

Ahorras: $ 30.470

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Attuned Learning: Rabbinic Texts on Habits of the Heart in Learning Interactions (Jewish Identities in Post-Modern Society) (en Inglés)"

Practice-oriented educational philosopher Elie Holzer invites readers to grow as teachers, students, or co-learners through "attuned learning," a new paradigm of mindfulness. Groundbreaking interpretations of classical rabbinic texts sharpen attention to our own mental, emotional, and physical workings as well as awareness of others within the complexities of learning interactions. Holzer integrates pedagogical pathways with ethical elements of transformative teaching and learning, the repair of educational disruptions, the role of the human visage, and the dynamics of argumentative and collaborative learning. Literary analyses reveal that deliberate self-cultivation not only leads to ethical and spiritual growth, but also offers a corrective for the pitfalls of the contemporary calculative modalities in educational thinking. The author speaks to the existential, humanizing art of learning and of teaching. This book can serve as a companion volume for A Philosophy of Havruta: Understanding and Teaching the Art of Text Study in Pairs, adding a new dimension of its model of joint learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes