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portada C5 Principle (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
76
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN13
9786203245257

C5 Principle (en Inglés)

Raphael Lwama (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

C5 Principle (en Inglés) - Lwama, Raphael

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "C5 Principle (en Inglés)"

Principle of C5: how to succeed in your student course is a concrete method in five steps, allowing you to better visualize your objective in order to give yourself the means to reach it. It puts more emphasis on motivation to succeed during your academic course, and allows you to have expected results.this book shows the need to have a goal, to list past obstacles, to set oneself prohibitions, to score before and to continue to accelerate harmoniously. this principle allowed the author to make 5 distinctions at the university.What you have, what you are, does not mean that it is the end you can emerge beyond, and amaze the people who look at you.WILL + CONCENTRATION + PERSEVERANCE = ONE OPERATOR.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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