Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Composing Diverse Identities: Narrative Inquiries Into the Interwoven Lives of Children and Teachers (Teachers, Teaching and Learning) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415362184
N° edición
1

Composing Diverse Identities: Narrative Inquiries Into the Interwoven Lives of Children and Teachers (Teachers, Teaching and Learning) (en Inglés)

D. Jean Clandinin Janice Huber Marilyn Huber M. Shaun Murphy Anne Murray Orr Marni Pearce Pam Steeves (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Composing Diverse Identities: Narrative Inquiries Into the Interwoven Lives of Children and Teachers (Teachers, Teaching and Learning) (en Inglés) - D. Jean Clandinin Janice Huber Marilyn Huber M. Shaun Murphy Anne Murray Orr Marni Pearce Pam Steeves

Libro Físico

$ 170.560

$ 341.110

Ahorras: $ 170.550

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Composing Diverse Identities: Narrative Inquiries Into the Interwoven Lives of Children and Teachers (Teachers, Teaching and Learning) (en Inglés)"

In a climate of increasing emphasis on testing, measurable outcomes, competition and efficiency, the real lives of children and their teachers are often neglected or are too messy and intricate to legislate and quantify. As such, curricula are designed without including the very people that compose the identities of schools. Here Clandinin takes issue with this tendency, bringing together a collection of narratives from seven writers who spent a year in an urban school, exploring the experiences and contributions of children, families, teachers and administrators. These stories show us an alternative way of attending to what counts in schools, shifting away from the school as a business model towards an idea of schools as places to engage citizenship and to attend to the wholeness of people's lives. Articulating the complex ethical dilemmas and issues that face people and schools every day, this fascinating study puts school life under the microscope raises new questions about who and what education is for.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes