Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cooperation in the Multi-Ethnic Classroom (1994): The Impact of Cooperative Group Work on Social Relationships in Middle Schools (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
226
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.5 x 1.3 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781138571143
N° edición
1
Categorías

Cooperation in the Multi-Ethnic Classroom (1994): The Impact of Cooperative Group Work on Social Relationships in Middle Schools (en Inglés)

Helen Cowie (Autor) · Peter Smith (Autor) · Michael Boulton (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Cooperation in the Multi-Ethnic Classroom (1994): The Impact of Cooperative Group Work on Social Relationships in Middle Schools (en Inglés) - Cowie, Helen ; Smith, Peter ; Boulton, Michael

Libro Nuevo

$ 31.870

$ 63.740

Ahorras: $ 31.870

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cooperation in the Multi-Ethnic Classroom (1994): The Impact of Cooperative Group Work on Social Relationships in Middle Schools (en Inglés)"

First published in 1994, this book describes how cooperative group work can enhance relationships in the classroom, reduce prejudice and alleviate problems of victimisation and peer rejection. It combines quantitative experimental analysis with detailed case studies; considers the impact of the family on pupil behaviour; and concludes with practical recommendations to foster social acceptance in the classroom.There is a strong emphasis on helping teachers to develop group work in their classrooms as an effective means of averting trouble and inducing a genuinely better attitude to collaboration with their fellow pupils. The difficulties in implementation which can arise if teachers are not motivated, or if pupils are disruptive, are honestly confronted.The book will also help educational and developmental psychologists involved in resolving behavioural difficulties resulting from social tensions in multi-ethnic classrooms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes