Días Planeta hasta 70% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Digital Equity Strategies for Teacher Prep Programs (Closing the Gap) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
150
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781564847133

Digital Equity Strategies for Teacher Prep Programs (Closing the Gap) (en Inglés)

Nicol R. Howard; Regina Schaffer; Sarah Thomas (Autor) · International Society For Technology In Education · Tapa Blanda

Digital Equity Strategies for Teacher Prep Programs (Closing the Gap) (en Inglés) - Nicol R. Howard; Regina Schaffer; Sarah Thomas

Libro Nuevo

$ 45.810

$ 63.620

Ahorras: $ 17.810

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 16 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 02 de Julio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Digital Equity Strategies for Teacher Prep Programs (Closing the Gap) (en Inglés)"

Closing the Gap is an ISTE book series designed to reflect the contributions of multiple stakeholders seeking to ensure that digital equity is achieved on campuses, in classrooms, and throughout education. In this series, authors Nicol R. Howard, Sarah Thomas, and Regina Schaffer offer historical and philosophical insights while exploring challenges and solutions unique to teacher preparation programs, pre-service and in-service teachers, and instructional coaches. The first book in the series, Closing the Gap: Digital Equity Strategies for Teacher Prep Programs, includes: a discussion of historical placement of "digital equity" content in teacher education programs; research- and evidence-based vignettes from teacher educators, higher education deans, and department coordinators demonstrating best practices; examples of ISTE Standards in action; practical tips for preparing future teachers to navigate the process; positive applications of digital equity; and a hypothesis for the future direction of digital equity in teacher education. This book will inform teacher education programs and future research, providing positive examples and recommendations for educational technology leaders and educators on moving toward digital equity in K12 and teacher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes