Compartir
Family-School Success for Children with ADHD: A Guide for Intervention (en Inglés)
Thomas J. Power
(Autor)
·
Jennifer A. Mautone
(Autor)
·
Stephen L. Soffer
(Autor)
·
Guilford Publications
· Tapa Dura
Family-School Success for Children with ADHD: A Guide for Intervention (en Inglés) - Power, Thomas J. ; Mautone, Jennifer A. ; Soffer, Stephen L.
$ 59.620
$ 119.240
Ahorras: $ 59.620
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 07 de Junio y el
Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Family-School Success for Children with ADHD: A Guide for Intervention (en Inglés)"
Distilling decades of research, this practical manual presents an innovative intervention for families of 6- to 10-year-olds (grades 1-5) with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD). Family-School Success (FSS) focuses on improving children's behavior and academic performance by strengthening parent-child, teacher-student, and family-school relationships. Detailed guidelines are provided for implementing FSS with parent groups or individual families, including how to involve children in groups and collaborate with teachers. The authors discuss ways to deliver FSS effectively in school- and clinic-based settings, private practice, and primary care. In a convenient large-size format, the book features dozens of reproducible parent handouts and worksheets, assessment tools, and fidelity checklists, which can also be downloaded and printed. This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by Sandra M. Chafouleas.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.