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portada Fiesta. Branding and Identity Design for Festivals (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9788416851362
N° edición
1

Fiesta. Branding and Identity Design for Festivals (en Inglés)

Wang Shaoqiang (Autor) · Promopress · Tapa Dura

Fiesta. Branding and Identity Design for Festivals (en Inglés) - Wang Shaoqiang

Libro Nuevo

$ 54.380

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Colombia (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Fiesta. Branding and Identity Design for Festivals (en Inglés)"

Fiesta: The Branding and Identity of Festivals is a compilation of remarkable branding designs and campaigns for a variety of renowned festivals from around the world. The festivals examined span the worlds of music, cinema, design, gastronomy, culture, and art. The identity and communication campaign strategies deployed by festivals encompass an endless array of design techniques, from graphic elements such as logos, posters, web pages, advertisements, mobile apps, tickets, and wristbands to collectible items like T-shirts, bags, and cups. This volume will inspire and serve as a useful tool for graphic designers and branding agencies that seek to handle challenging and wide-ranging festival projects with the highest degree of creativity and imagination, as well as for festival organizers and anyone interested in visual culture in general. The events featured, which include Flow Festival, Green Film Fest, ADC Awards, Forward Design Festival, and Barcelona Design Week, show that the success of a festival has a close connection to its tailor-made branding and design and that no matter what the subject of the festival is, it is essential to have a coherent identity strategy.

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El libro está escrito en Inglés.
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