Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
344
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.2 x 3.0 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN
1442644036
ISBN13
9781442644038
N° edición
0002

Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment (en Inglés)

Dilip Soman (Autor) · David Soberman (Autor) · Rotman-Utp Publishing · Tapa Dura

Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment (en Inglés) - Soberman, David ; Soman, Dilip

Libro Nuevo

$ 56.330

$ 93.890

Ahorras: $ 37.560

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment (en Inglés)"

The past decade has seen a number of developments that threaten the very fabric of how marketing activities have traditionally been conducted. On one hand, consumers are increasingly socially networked and value-conscious, with heightened expectations of how companies will react to their demands. Along with the challenges, however, come new opportunities: the growth of behavioural economics and the emergence of new data collection techniques, for instance, give marketers unprecedented access to previously hidden aspects of consumer behavior. Clearly, 'business as usual' is not an option for marketing managers who want their firms to stay in the game.To help managers adapt to the rapidly changing business environment, Flux offers a collection of the very best thinking on key areas of marketing activity and decision-making. Each chapter is written by a leading expert in a specific 'new' marketing subject area, from managing brands to dealing with new media, and addresses substantive challenges in that area while providing steps for taking action. The book's integrated approach makes it an excellent resource not only for marketing managers but any managers dealing with customers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes