Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Food and Experiential Marketing: Pleasure, Wellbeing and Consumption (Routledge Interpretive Marketing Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 1.8 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9780367727178
N° edición
1

Food and Experiential Marketing: Pleasure, Wellbeing and Consumption (Routledge Interpretive Marketing Research) (en Inglés)

Wided Batat (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Food and Experiential Marketing: Pleasure, Wellbeing and Consumption (Routledge Interpretive Marketing Research) (en Inglés) - Batat, Wided

Libro Nuevo

$ 49.150

$ 81.920

Ahorras: $ 32.770

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Food and Experiential Marketing: Pleasure, Wellbeing and Consumption (Routledge Interpretive Marketing Research) (en Inglés)"

Pleasure plays a significant but often neglected role in the creation of consumer wellbeing and the relationship between the food consumption experience and healthy eating. This innovative collection focusses on the experiential and hedonic aspects of food and the sociocultural, economic, ideological, and symbolic factors that influence how pleasure can contribute to consumer health, food education, and individual and societal wellbeing.Food and Experiential Marketing uses a holistic perspective to explore how the experiential side of food pleasure may drive healthy eating behaviors in varied food cultures. It questions: Is food pleasure an ally or an enemy of developing and adopting healthy eating habits? Can we design healthy offline and online food experiences that are pleasurable? What are the features of food consumption experiences, and how do they contribute to consumer wellbeing?Providing an overview of experiential and cultural issues in food marketing, this book will be invaluable for consumer behavior and food marketing scholars, public policy professionals, and the food industry in understanding the importance of pleasure in promoting healthy eating behaviors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes