Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada From First Words to Grammar: Individual Differences and Dissociable Mechanisms (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1991
Idioma
Inglés
N° páginas
340
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN
052142500x
ISBN13
9780521425001

From First Words to Grammar: Individual Differences and Dissociable Mechanisms (en Inglés)

Elizabeth Bates (Autor) · Inge Bretherton (Autor) · Lynn Sebestyen Snyder (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

From First Words to Grammar: Individual Differences and Dissociable Mechanisms (en Inglés) - Bates, Elizabeth ; Bretherton, Inge ; Snyder, Lynn Sebestyen

Libro Nuevo

$ 49.390

$ 98.780

Ahorras: $ 49.390

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "From First Words to Grammar: Individual Differences and Dissociable Mechanisms (en Inglés)"

This book is the first comprehensive study of the passage from first words to grammar in a sample of children large enough to permit systematic analysis of individual differences in style and rate of development. The authors provide a large body of information about first words and early grammatical development in qualitative and quantitative patterns that are useful not only for researchers in the field, but for speech/language pathologists and early childhood educators interested in the assessment of early language. They also address one of the most controversial theoretical issues in modern linguistics and psycholinguistics: the problem of modularity, with individual differences suggesting that components of language can come apart in early stages, developing at different rates in different children. But these differences appear to cut across the supposed boundaries between grammatical and lexical development, suggesting that the same mechanisms are responsible for both. The results support a unified functionalist approach to language development, and have implications for the way we think about the structure and breakdown of language under normal and abnormal conditions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes