días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada game and graphics programming for ios and android with opengl es 2.0 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 18.8 x 1.6 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN
1119975913
ISBN13
9781119975915

game and graphics programming for ios and android with opengl es 2.0 (en Inglés)

Romain Marucchi-Foino (Autor) · Wrox Press · Tapa Blanda

game and graphics programming for ios and android with opengl es 2.0 (en Inglés) - Marucchi-Foino, Romain

Libro Nuevo

$ 44.080

$ 73.470

Ahorras: $ 29.390

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 80 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "game and graphics programming for ios and android with opengl es 2.0 (en Inglés)"

Develop graphically sophisticated apps and games today! The smart phone app market is progressively growing, and there is new market gap to fill that requires more graphically sophisticated applications and games. Game and Graphics Programming for iOS and Android with OpenGL ES 2.0 quickly gets you up to speed on understanding how powerful OpenGL ES 2.0 technology is in creating apps and games for amusement and effectiveness. Leading you through the development of a real-world mobile app with live code, this text lets you work with all the best features and tools that Open GL ES 2.0 has to offer. Provides a project template for iOS and Android platforms Delves into OpenGL features including drawing canvas, geometry, lighting effects, character animation, and more Offers explanation of full-function 2D and 3D graphics on embedded systems Addresses the principal technology for hardware-accelerated graphical rendering Game and Graphics Programming for iOS and Android with OpenGL ES 2.0 offers important, need-to-know information if you're interested in striking a perfect balance between aesthetics and functionality in apps.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes