Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Global Oligopoly: A key Idea for Business and Society (Key Ideas in Business and Management) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
390
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367312756
N° edición
1

Global Oligopoly: A key Idea for Business and Society (Key Ideas in Business and Management) (en Inglés)

Chris Carr (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Global Oligopoly: A key Idea for Business and Society (Key Ideas in Business and Management) (en Inglés) - Chris Carr

Libro Nuevo

$ 40.050

$ 72.810

Ahorras: $ 32.760

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 27 de Junio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Global Oligopoly: A key Idea for Business and Society (Key Ideas in Business and Management) (en Inglés)"

The era of globalisation brought waves of consolidation in business ownership alongside Leviathon-like state actors. Digital disruption too can leave market power in a relatively small number of hands. In organisational and economic terms, global oligopoly is now a fundamental idea for business and society, which this book explores and analyses. This book focuses on global oligopolies, starting with an analysis of global concentration and profits in all sectors, before moving on to illuminate the geographical spread and global strategic orientation choices and performance outcomes of global oligopoly. Contemporary cooperation modes, such as cross-border M&As and strategic alliances, niche and Emerging Market champion strategies are also analysed in detail to move the reader towards understanding likely future directions for the field. Presenting empirical data on strategies and performance outcomes, the book covers a range of industries to provide practical, research-based guidance for more effective global business strategies and policy perspectives.  

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes