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portada Globalization, Development and the State: The Performance of India and Brazil Since 1990 (International Political Economy Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2008
Idioma
Inglés
N° páginas
215
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
1
ISBN
0230202713
ISBN13
9780230202719
N° edición
2008

Globalization, Development and the State: The Performance of India and Brazil Since 1990 (International Political Economy Series) (en Inglés)

JØRgen Dige Pedersen (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Dura

Globalization, Development and the State: The Performance of India and Brazil Since 1990 (International Political Economy Series) (en Inglés) - JØRgen Dige Pedersen

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Globalization, Development and the State: The Performance of India and Brazil Since 1990 (International Political Economy Series) (en Inglés)"

In its comparison of two major emerging nations, India and Brazil, this book approaches the subject through an innovative theoretical combination of developmental states theory and theories of the changing nature of global capitalism.

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