Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Gpu Parallel Program Development Using Cuda (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
476
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.9 x 18.8 x 3.0 cm
Peso
1.00 kg.
ISBN13
9781498750752
N° edición
1

Gpu Parallel Program Development Using Cuda (en Inglés)

Tolga Soyata (Autor) · CRC Press · Tapa Dura

Gpu Parallel Program Development Using Cuda (en Inglés) - Soyata, Tolga

Libro Nuevo

$ 87.140

$ 121.030

Ahorras: $ 33.890

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Gpu Parallel Program Development Using Cuda (en Inglés)"

GPU Parallel Program Development using CUDA teaches GPU programming by showing the differences among different families of GPUs. This approach prepares the reader for the next generation and future generations of GPUs. The book emphasizes concepts that will remain relevant for a long time, rather than concepts that are platform-specific. At the same time, the book also provides platform-dependent explanations that are as valuable as generalized GPU concepts. The book consists of three separate parts; it starts by explaining parallelism using CPU multi-threading in Part I. A few simple programs are used to demonstrate the concept of dividing a large task into multiple parallel sub-tasks and mapping them to CPU threads. Multiple ways of parallelizing the same task are analyzed and their pros/cons are studied in terms of both core and memory operation.Part II of the book introduces GPU massive parallelism. The same programs are parallelized on multiple Nvidia GPU platforms and the same performance analysis is repeated. Because the core and memory structures of CPUs and GPUs are different, the results differ in interesting ways. The end goal is to make programmers aware of all the good ideas, as well as the bad ideas, so readers can apply the good ideas and avoid the bad ideas in their own programs.Part III of the book provides pointer for readers who want to expand their horizons. It provides a brief introduction to popular CUDA libraries (such as cuBLAS, cuFFT, NPP, and Thrust), the OpenCL programming language, an overview of GPU programming using other programming languages and API libraries (such as Python, OpenCV, OpenGL, and Apple's Swift and Metal, ) and the deep learning library cuDNN.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes