días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada How Scaffolding Works: A Playbook for Supporting and Releasing Responsibility to Students (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Encuadernación en Espiral
ISBN13
9781071904152
N° edición
1

How Scaffolding Works: A Playbook for Supporting and Releasing Responsibility to Students (en Inglés)

Nancy Frey (Autor) · Douglas Fisher (Autor) · John T. Almarode (Autor) · Corwin Publishers · Encuadernación en Espiral

How Scaffolding Works: A Playbook for Supporting and Releasing Responsibility to Students (en Inglés) - Frey, Nancy ; Fisher, Douglas ; Almarode, John T.

Libro Nuevo

$ 39.390

$ 65.650

Ahorras: $ 26.260

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 18 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "How Scaffolding Works: A Playbook for Supporting and Releasing Responsibility to Students (en Inglés)"

Provide the perfect structure and support to develop student independence. Effective scaffolding leads to learner autonomy--but too many educators have been airlifting students to right answers, perpetuating a generation who don't know how to learn. Yes, we know the sweet spot for learning involves giving our students the right blend of productive failure and productive success, but how to do it is cloaked in misconceptions. How Scaffolding Works unveils the essential moves and methods. Ten interactive modules help every K-12 educator structure support in new ways, including knowing how to: Gradually release responsibility to students through intentional and purposeful scaffolding Design lessons and experiences that attend to the affective, metacognitive, and cognitive aspects of learning Collect data before, during, and after learning, so we can place, move, and take away scaffolds with greater intention Promote independence with front-end scaffolds, distributed scaffolds, back-end scaffolds, peer scaffolds, and fading scaffolds Use a blend of demonstration, modeling, coaching, explaining, questioning and choice Promote purposeful practice--in which learners knows where they're going and how to get there Perhaps we rush in to rescue learners because the world seems fraught; we want to help our students reach the safety of academic success. Our intentions are good, but it's time to step back, gradually and purposefully, and let them pilot their own learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Encuadernación en Espiral.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes