Compartir
How the Shopping Cart Explains Global Consumerism (en Inglés)
Andrew Warnes
(Autor)
·
University of California Press
· Tapa Blanda
How the Shopping Cart Explains Global Consumerism (en Inglés) - Warnes, Andrew
$ 39.980
$ 72.690
Ahorras: $ 32.710
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 20 de Junio y el
Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "How the Shopping Cart Explains Global Consumerism (en Inglés)"
Picture a familiar scene: long lines of shoppers waiting to check out at the grocery store, carts filled to the brim with the week's food. While many might wonder what is in each cart, Andrew Warnes implores us to consider the symbolism of the cart itself. In his inventive new book, Warnes examines how the everyday shopping cart is connected to a complex web of food production and consumption that has spread from the United States throughout the world. Today, shopping carts represent choice and autonomy for consumers, a recognizable American way of life that has become a global phenomenon. This succinct and and accessible book provides an excellent overview of consumerism and the globalization of American culture.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.