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portada I Want to end This Love Game, Vol. 2 (2) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
19.1 x 12.7 x 1.7 cm
ISBN13
9781974745531

I Want to end This Love Game, Vol. 2 (2) (en Inglés)

Yuki Domoto (Autor) · Viz Media · Tapa Blanda

I Want to end This Love Game, Vol. 2 (2) (en Inglés) - Yuki Domoto

Libro Físico

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Reseña del libro "I Want to end This Love Game, Vol. 2 (2) (en Inglés)"

The first step to winning the Love Game is saying "I love you." So how do you lose? By admitting you're in love! Let the games begin! Since childhood, Yukiya Asagi and Miku Sakura have played the Love Game, where they try to fluster each other with a simple "I love you." But after falling in love for real and refusing to admit it, neither of them can afford to lose this battle! With the burning sensation of love in their chests growing hotter, Miku and Yukiya push the boundaries of the Love Game! Between a scandalous hand-holding competition and an after-school coffee date, it's like they're aiming for the world record in a love speedrun!

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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