Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Integrated Marketing Communications, Strategies, and Tactical Operations in Sports Organizations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 2.1 cm
Peso
0.83 kg.
ISBN13
9781522576174

Integrated Marketing Communications, Strategies, and Tactical Operations in Sports Organizations (en Inglés)

Dos Santos, Manuel Alonso (Autor) · Business Science Reference · Tapa Dura

Integrated Marketing Communications, Strategies, and Tactical Operations in Sports Organizations (en Inglés) - Dos Santos, Manuel Alonso

Libro Físico

$ 249.050

$ 498.100

Ahorras: $ 249.050

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 51 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Integrated Marketing Communications, Strategies, and Tactical Operations in Sports Organizations (en Inglés)"

As with any business, economic, financial, and marketing management for sports organizations is critical for attracting, retaining, and engaging fans. Unlike typical businesses, the sports industry is inconsistent, highly emotional with a strong personal nature, and operates in various markets where organizations compete and cooperate at the same time. Thus, traditional management techniques are not always appropriate for these organizations. Integrated Marketing Communications, Strategies, and Tactical Operations in Sports Organizations provides expert insight into the latest trends, strategies, and tactics that can be used in the sports industry to build foundations for successful commercialization. The content within this publication covers city marketing, social media interactions, and atmospheric influence and is designed for managers, marketers, business and industry professionals, stakeholders, academicians, researchers, and students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes