Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada International Business in the Information and Digital Age: 13 (Progress in International Business Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
440
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781787563261
Categorías

International Business in the Information and Digital Age: 13 (Progress in International Business Research) (en Inglés)

Rob Van Tulder (Autor) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

International Business in the Information and Digital Age: 13 (Progress in International Business Research) (en Inglés) - Rob Van Tulder

Libro Nuevo

$ 146.560

$ 266.470

Ahorras: $ 119.910

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "International Business in the Information and Digital Age: 13 (Progress in International Business Research) (en Inglés)"

This volume is dedicated to Lorraine Eden for her lifetime contributions to IB scholarship. Her research, spanning several decades, has addressed many interdisciplinary and societal themes at the heart of the IB field. The story of her intellectual journey -- strongly influenced by the coming of age of the fourth industrial revolution -- is shared in the opening chapter of this volume.This thirteenth volume in the PIBR series covers an increasingly important area of research for International Business (IB) scholars: the role of multinational enterprises (MNEs) in the digital and information age. A limited number of MNEs now dominate the landscape of the digital age, but almost all internationally operating firms are being affected by prevailing trends. How to take stock of these trends? How to develop resilient international business models? How to regulate? The digital age presents new opportunities but also major challenges for established and emerging MNEs alike.This volume brings together papers from leading IB scholars and from academics in adjacent disciplines such as economic geography, international relations and political science, strategic management, and technology studies.Four dimensions of the information and digital age are analyzed using an IB angle: - Trends and theories in the information age- Entrepreneurial strategies in the informationage- Functional strategies in the information age- Industry 4.0

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes