Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Making Sense of Mathematics for Teaching the Small Group (Small-Group Instruction Strategies to Differentiate Math Lessons in Elementary Classrooms) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781947604049

Making Sense of Mathematics for Teaching the Small Group (Small-Group Instruction Strategies to Differentiate Math Lessons in Elementary Classrooms) (en Inglés)

Juli K. Dixon; Lisa A. Brooks; Melissa R. Carli (Autor) · Solution Tree Press · Tapa Blanda

Making Sense of Mathematics for Teaching the Small Group (Small-Group Instruction Strategies to Differentiate Math Lessons in Elementary Classrooms) (en Inglés) - Juli K. Dixon; Lisa A. Brooks; Melissa R. Carli

Libro Nuevo

$ 41.980

$ 58.300

Ahorras: $ 16.320

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 4 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 17 de Mayo y el Jueves 23 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Making Sense of Mathematics for Teaching the Small Group (Small-Group Instruction Strategies to Differentiate Math Lessons in Elementary Classrooms) (en Inglés)"

When done right, small-group instruction is a powerful tool for facilitating student understanding in K-5 mathematics. Throughout the book, best practices for small-group math instruction are addressed in detail, from planning tasks that encourage deep understanding to asking effective questions to engaging learners in meaningful conversations. Readers will learn how teaching mathematics in small groups allows you to differentiate instruction for both remediation and enrichment. The included small-group instruction videos demonstrate the suggested strategies in a real-classroom setting, giving readers the opportunity to see best practice in action. Develop math-specific instruction strategies for teaching small groups in elementary school: Explore the benefits of small-group math activities and how these activities are unique compared to large-group instruction. Discover the teacher's and students' roles in small-group instruction and how teachers can help students develop the skills to fulfill their role. Learn how to apply the general tasks, questions, and evidence (TQE) process to small-group instruction in order to enhance student learning and improve your knowledge of teaching mathematics. View examples of small-group instruction, which provide both math intervention and math enrichment activities for different students. Contents: Acknowledgments Table of Contents About the Authors Introduction Chapter 1: Best Practices in Small-Group Instruction Chapter 2: The TQE Process in Small-Group Instruction Chapter 3: Discourse in Small-Group Instruction Chapter 4: How to Tie It All Together References Index

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes