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    portada marketing 3.0 (en Inglés)
    Formato
    Libro Físico
    Editorial
    Idioma
    Inglés
    N° páginas
    208
    Encuadernación
    Tapa Dura
    Dimensiones
    22.9 x 16.0 x 2.0 cm
    Peso
    0.39 kg.
    ISBN
    9780470598825
    ISBN13
    9780470598825
    Categorías

    marketing 3.0 (en Inglés)

    Philip Kotler (Autor) · Hermawan Kartajaya (Autor) · Iwan Setiawan (Autor) · Wiley · Tapa Dura

    marketing 3.0 (en Inglés) - Kotler, Philip ; Kartajaya, Hermawan ; Setiawan, Iwan

    4 estrellas - de un total de 5 estrellas 1 opiniones
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    Reseña del libro "marketing 3.0 (en Inglés)"

    Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, include, and reflect the values of target customers. Explains the future of marketing, along with why most marketers are stuck in the past Examines companies that are ahead of the curve, such as S. C. Johnson Kotler is one of the most highly recognized marketing gurus, famous for his "4 P's of Marketing" In an age of highly aware customers, companies must demonstrate their relevance to customers at the level of basic values. Marketing 3.0 is the unmatched guide to getting out front of this new tide sweeping through the nature of marketing.

    Opiniones del libro

    Marco FalckViernes 05 de Agosto, 2011

    " Un buen libro expuesto desde la perspectiva de un guru y expone una realidad con con ejemplos de estrategias que pueden ser utilizadas para reforzar la marca. Lo recomiendo. "

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    Preguntas frecuentes sobre el libro

    Respuesta:
    Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
    Respuesta:
    El libro está escrito en Inglés.
    Respuesta:
    La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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