Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mediating Specialized Knowledge and L2 Abilities: New Research in Spanish/English Bilingual Models and Beyond (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 2.0 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN13
9783030874780

Mediating Specialized Knowledge and L2 Abilities: New Research in Spanish/English Bilingual Models and Beyond (en Inglés)

Linda Escobar (Ilustrado por) · Ana Ibáñez Moreno (Ilustrado por) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Mediating Specialized Knowledge and L2 Abilities: New Research in Spanish/English Bilingual Models and Beyond (en Inglés) - Escobar, Linda ; Ibáñez Moreno, Ana

Libro Nuevo

$ 221.490

$ 369.150

Ahorras: $ 147.660

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 54 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 27 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Mediating Specialized Knowledge and L2 Abilities: New Research in Spanish/English Bilingual Models and Beyond (en Inglés)"

Part I: L2 Education in English/Spanish bilingual contexts.- CHAPTER 1: Tertiary bilingual education: the Iberian Spanish case versus other multilingual contexts (Linda Escobar).- CHAPTER 2: Language mediation in EMI contexts: emotional stances and translation issues (Esther Nieto Moreno de Diezmas and Alicia Fernández Barrera).- CHAPTER 3: Translator competence in second foreign language teaching: acquisition of intercultural skills (Laura González Fernández).- CHAPTER 4: On the Use of Literary Multimodal Sources in L2 Teaching Contexts (Ma Victoria Guadamillas Gómez).- CHAPTER 5: CILing EMI for effective mediation in the l2 in pre-service teacher education: a case study (Magdalena Custodio-Espinar and Alfonso López Hernández.- Part II: ESP Instruction Practices in international contexts.- CHAPTER 6: Using English-learning apps inside Tourism and Business classes: Analysis and critical review (Yolanda Joy Calvo Benzies).- CHAPTER 7: ESP for Tourism: Does it meet employers' needs and prepare students for the workplace? (Gloria Chamorro, María Vázquez-Amador and María del Carmen Garrido-Hornos).- CHAPTER 8: Phraseological nuances of civil engineering research titles (Ana Roldán Riejos).- CHAPTER 9: Teaching Spanish medical students how to write a case history (Ariel Sebastián Mercado).- CHAPTER 10: Teaching ESP through data-driven learning: An exploratory study in Health Sciences degrees (Jorge Soto-Almela and Gema Alcaraz-Mármol).- Part III: L2 needs and international mobility in academic environments.- CHAPTER 11: Insights from an ERASMUS teaching programme on Academic Writing: The French case (Ourania Katsara).- CHAPTER 12: A Case study on needs analysis in English for academic environmental purposes (Octavia Raluca Zglobiu).- CHAPTER 13: Navigating corpora for self-directed LSP writing: a comparative study of digital method and resource integration in L1 versus L2 language courses (Loredana Bercuci, Ana María Pop and Madalina Chitez).- CHAPTER 14: Migration and Language teaching in Georgia (Irina Gvelesiani and Ivane Javakhishvili).- CHAPTER 15: Tales from the Philippines: Fostering Intercultural Language Learning through a Literary Journey around the Philippines (Ana Sevilla-Pavón and María Alcantud-Díaz).

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes