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portada Modifying Food Texture: Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781782423348

Modifying Food Texture: Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences (en Inglés)

Chen, Jianshe ; Rosenthal, Andrew (Autor) · Woodhead Publishing · Tapa Dura

Modifying Food Texture: Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences (en Inglés) - Chen, Jianshe ; Rosenthal, Andrew

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Modifying Food Texture: Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences (en Inglés)"

Modifying Food Texture, Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences explores texture as an important aspect of consumer food acceptance and preference, specifically addressing the food textural needs of infants, the elderly, and dysphagia patients. This volume covers the sensory analysis of texture-modified foods, taking an in-depth look at the product development needs of consumers and exploring the sensory analysis of food texture and the development of texture-modified foods.

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