Días Planeta hasta 70% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Overcoming Barriers to Participation of Refugee & Asylum Seeking Youth in the Post- Secondary Trinbagonian Classroom: Critical Perspectives and Soluti (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
48
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781952751202
Categorías

Overcoming Barriers to Participation of Refugee & Asylum Seeking Youth in the Post- Secondary Trinbagonian Classroom: Critical Perspectives and Soluti (en Inglés)

M. K. Lârsons (Autor) · Eliva Press · Tapa Blanda

Overcoming Barriers to Participation of Refugee & Asylum Seeking Youth in the Post- Secondary Trinbagonian Classroom: Critical Perspectives and Soluti (en Inglés) - Lârsons, M. K.

Libro Nuevo

$ 46.480

$ 64.560

Ahorras: $ 18.080

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Overcoming Barriers to Participation of Refugee & Asylum Seeking Youth in the Post- Secondary Trinbagonian Classroom: Critical Perspectives and Soluti (en Inglés)"

The concept of inclusion is an ideal that most modern or civilized societies claim to have embraced. Yet, the term brings with it many facets, ideologies, idiosyncrasies and annexed clauses, hence any society claiming to be 'inclusionary' needs to be cautious about defining what 'inclusion' encompasses, and outlining just how inclusive it wishes, or is able, to be.This manuscript traces educational exclusion of refugee and asylum-seeking youths (POC youths) who have sought sanctuary in Caribbean islands like Trinidad & Tobago, and strategies and models that faculty could use to improve these students' educational situation. It presents an analysis of their situations while considering Hockings (2010) core definition of Inclusive learning and teaching in higher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes