Compartir
Overcoming Barriers to Participation of Refugee & Asylum Seeking Youth in the Post- Secondary Trinbagonian Classroom: Critical Perspectives and Soluti (en Inglés)
M. K. Lârsons
(Autor)
·
Eliva Press
· Tapa Blanda
Overcoming Barriers to Participation of Refugee & Asylum Seeking Youth in the Post- Secondary Trinbagonian Classroom: Critical Perspectives and Soluti (en Inglés) - Lârsons, M. K.
$ 46.480
$ 64.560
Ahorras: $ 18.080
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 05 de Agosto y el
Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Overcoming Barriers to Participation of Refugee & Asylum Seeking Youth in the Post- Secondary Trinbagonian Classroom: Critical Perspectives and Soluti (en Inglés)"
The concept of inclusion is an ideal that most modern or civilized societies claim to have embraced. Yet, the term brings with it many facets, ideologies, idiosyncrasies and annexed clauses, hence any society claiming to be 'inclusionary' needs to be cautious about defining what 'inclusion' encompasses, and outlining just how inclusive it wishes, or is able, to be.This manuscript traces educational exclusion of refugee and asylum-seeking youths (POC youths) who have sought sanctuary in Caribbean islands like Trinidad & Tobago, and strategies and models that faculty could use to improve these students' educational situation. It presents an analysis of their situations while considering Hockings (2010) core definition of Inclusive learning and teaching in higher education.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.