Días Planeta hasta 70% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Principles of Blended Learning: Shared Metacognition and Communities of Inquiry (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781771993920

Principles of Blended Learning: Shared Metacognition and Communities of Inquiry (en Inglés)

Norman D. Vaughan (Autor) · Deborah Dell (Autor) · Martha Cleveland-Innes (Autor) · Athabasca University Press · Tapa Blanda

Principles of Blended Learning: Shared Metacognition and Communities of Inquiry (en Inglés) - Vaughan, Norman D. ; Dell, Deborah ; Cleveland-Innes, Martha

Libro Nuevo

$ 44.220

$ 73.700

Ahorras: $ 29.480

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Principles of Blended Learning: Shared Metacognition and Communities of Inquiry (en Inglés)"

A necessary framework for blended learning in the post-pandemic classroom. The rapid migration to remote instruction during the Covid-19 pandemic has expedited the need for more research, expertise, and practical guidelines for online and blended learning. A theoretical grounding of approaches and practices is imperative to support blended learning and sustain change across multiple levels in education organizations, from leadership to classroom. Principles of Blended Learning is a valuable framework that regards higher education as both a collaborative and individually constructed learning experience. The framework considers the interdependent elements of social, cognitive, and teaching presence to create a meaningful learning experience. In this volume, the authors further explore and refine the blended learning principles presented in their first book, Teaching in Blended Learning Environments: Creating and Sustaining Communities of Inquiry, with an added focus on designing, facilitating, and directing collaborative blended learning environments by emphasizing the concept of shared metacognition.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes