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portada Principles of the Law of Agency (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2024
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.5 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781509926992
N° edición
0002

Principles of the Law of Agency (en Inglés)

Howard Bennett (Autor) · Hart Publishing · Tapa Blanda

Principles of the Law of Agency (en Inglés) - Bennett, Howard

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Principles of the Law of Agency (en Inglés)"

The 2nd edition of this successful book provides a fully updated, succinct examination of the principles of agency law. The book explores the rules of attribution, the rights and obligations arising within the agency relationship, the impact of agency in the fields of contract and tort, and the termination of an agent's authority. Throughout the book, full consideration is given to the issues arising under the Commercial Agents (Council Directive) Regulations 1993. The discussion is informed not only by common law authority that constantly nourishes the development of agency law principle, but also by international soft law instruments and the Restatement of the Law, Third: Agency.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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