Promos de Junio con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Qualitative Studies of Exploration in Childhood Education: Cultures of Play and Learning in Transition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9781350199422

Qualitative Studies of Exploration in Childhood Education: Cultures of Play and Learning in Transition (en Inglés)

Fleer, Marilyn ; Hedegaard, Mariane ; Ødegaard, Elin Eriksen (Autor) · Bloomsbury Publishing PLC · Tapa Dura

Qualitative Studies of Exploration in Childhood Education: Cultures of Play and Learning in Transition (en Inglés) - Fleer, Marilyn ; Hedegaard, Mariane ; Ødegaard, Elin Eriksen

Libro Nuevo

$ 240.380

$ 333.860

Ahorras: $ 93.480

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 08 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Qualitative Studies of Exploration in Childhood Education: Cultures of Play and Learning in Transition (en Inglés)"

This book uses the concept of exploration as a way of understanding transitions in children between the ages of 5 to 18 years old. Written by an international group of scholars from Australia, Brazil, China, Denmark, Finland, Greenland, India, Norway and the UK, the chapters offer a diverse set of case studies. The topics and themes covered include transitions in outdoor playtime, the transition to daycare, compassion in kindergarten, learning with fathers, transitions of Chinese traditional culture and disability. The chapters are organised into two parts, the first part covering macro transitions and the second covering micro-genetic transitions.The contributors show how both macro and micro-genetictransitions influence children's everyday lives, and how these different transitions open up new possibilities for play, learning and development. The contributors draw on Vygotsky's cultural historical theory and the understanding that children's cultural formation takes form in a dialectic relation between children's interests and motives and the institutional settings they participate in.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes