Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Realities of Teachers' Work: Never a Dull Moment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1999
Idioma
Inglés
N° páginas
258
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0304326712
ISBN13
9780304326716
N° edición
1
Categorías

Realities of Teachers' Work: Never a Dull Moment (en Inglés)

Sandra Acker (Autor) · Continuum · Tapa Blanda

Realities of Teachers' Work: Never a Dull Moment (en Inglés) - Sandra Acker

Libro Nuevo

$ 49.160

$ 89.380

Ahorras: $ 40.220

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 59 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Realities of Teachers' Work: Never a Dull Moment (en Inglés)"

The Realities of Teacher' Work: Never a Dull Moment follows the fortunes of the teachers at Hillview Primary School over ten years. It explores what it is like to be a primary or elementary school teacher in an urban school with about 200 children, mixed in social class and ethnicity, and suggests what we may learn from them for the future.Sandra Acker links her research with other literature on teachers' work, and describes the school as a workplace, focusing on four key features: the characteristics of the children, the school's physical setting, the available resources, and the ethos of the school.She successfully places us in the classroom giving vivid images of daily interactions with the children, and shows too how teaching extends far beyond the classroom door. The book explores the caring culture that has developed among the teachers and helps them to cope with the difficulties they encounter. It also considers the school as located in the wider community by looking at changes in teachers' careers over time and the effects on Hillview of recent educational reform.This book shows us how and why we need to revise our assumptions about schools and teachers and see them not as isolated individuals in closed classrooms and self-contained schools, but as an integral part of a much broader community. Above all, it shows that teaching is hard, demanding work that is influenced by workplace cultures and the gendered expectations society holds about teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes