Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Research on Student Civic Outcomes in Service Learning (Iupui Series on Service Learning Research, 3) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
392
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781579223427
N° edición
1

Research on Student Civic Outcomes in Service Learning (Iupui Series on Service Learning Research, 3) (en Inglés)

Julie A. Hatcher (Editor) Robert G. Bringle (Editor) Thomas W. Hahn (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Research on Student Civic Outcomes in Service Learning (Iupui Series on Service Learning Research, 3) (en Inglés) - Julie A. Hatcher (Editor) Robert G. Bringle (Editor) Thomas W. Hahn (Editor)

Libro Físico

$ 149.390

$ 298.770

Ahorras: $ 149.380

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Research on Student Civic Outcomes in Service Learning (Iupui Series on Service Learning Research, 3) (en Inglés)"

At this time of a renewed call for colleges and universities to create campus cultures that support and develop students' understanding and commitment to civic participation, what is known about the design of service learning courses and their effectiveness to achieve this goal? This volume presents research on--and deepens understanding of--teaching strategies that foster the knowledge, skills and dispositions of college graduates to be actively engaged in their communities as citizens and civic-minded professionals. The first section offers an overview of civic learning and the importance of intentional service learning course design to reach civic outcomes. The next section employs various disciplinary perspectives to identify theories and conceptual frameworks for conducting research on student civic outcomes. The third section focuses on research methods and designs to improve research using quantitative and qualitative approaches, cross-institutional research strategies, longitudinal designs, authentic data, and local and national data sets. Chapters also address implications for practice and future research agendas for scholars.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes