Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Risk Issues and Crisis Management in Public Relations: A Cas of Best Practice (pr in Practice) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2008
Idioma
Inglés
N° páginas
245
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN
0749451076
ISBN13
9780749451073
N° edición
0004

Risk Issues and Crisis Management in Public Relations: A Cas of Best Practice (pr in Practice) (en Inglés)

Michael Regester (Autor) · Judy Larkin (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Risk Issues and Crisis Management in Public Relations: A Cas of Best Practice (pr in Practice) (en Inglés) - Regester, Michael ; Larkin, Judy

Libro Nuevo

$ 67.020

$ 93.090

Ahorras: $ 26.070

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 89 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 20 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Risk Issues and Crisis Management in Public Relations: A Cas of Best Practice (pr in Practice) (en Inglés)"

The reputation of an organisation influences who we buy from, work for, supply to and invest in. Intangible assets, of which reputation forms an important part, account for well over 50 per cent of the value of the Fortune 500 and even more in the case of the FTSE 100. This fourth edition of Risk Issues and Crisis Management in Public Relations has been completely revised and aims to define reputation, explores how to value it and provides practical guidelines for effective reputation management. This latest edition features new sections on the effects of recent world events, Corporate Social Responsibility, climate change and sustainability, legal revisions and the use of the Internet in a crisis. Featuring new case studies on Oxfam V Starbucks, Sony, Dell, Ribena, BP, Bernard Matthews and the bird flu issue, Northern Rock, Walmart, Celebrity Big Brother 07, the Cadbury Salmonella outbreak, the Virgin train crash and the Buncefield Oil Explosion, the book charts how rapidly the reputation management agenda moves and yet how slowly business learns.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes