Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Social Interaction and English Language Teacher Identity (Studies in Social Interaction) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780748656110
N° edición
1

Social Interaction and English Language Teacher Identity (Studies in Social Interaction) (en Inglés)

John Gray (Autor) · Edinburgh University Press · Tapa Blanda

Social Interaction and English Language Teacher Identity (Studies in Social Interaction) (en Inglés) - John Gray

Libro Nuevo

$ 38.120

$ 76.230

Ahorras: $ 38.110

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 08 de Mayo y el Lunes 13 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social Interaction and English Language Teacher Identity (Studies in Social Interaction) (en Inglés)"

Analyses how different English language teacher identities and power relationships are oriented to and made relevant in social interactionSocial interaction and English language teacher identity uses fine-grained analyses of interaction in a range of teacher education and professional practice settings in ELT to explore the different identities and power relationships which teachers orient to. It traces the role of identity and interaction in the processes of acquiring new teaching skills and knowledge, reflecting on professional practice and constructing teaching selves, and explores the limits and constraints on these processes imposed by global forces such as the marketization of education. The book is written for teachers, teacher educators, postgraduate students and researchers interested in the relationships between social interaction, identity and professional practice in ELT. Key features Includes a full survey of different approaches to the study of language teacher learning and identityProvides an introduction to a range of frameworks for analyzing talk and identity in teacher education and professional practice contexts Analyses spoken data from activities such as guided lesson-planning, post-teaching reflection, discussions of teaching materials Each chapter ends with practice tasks, discussion points, and references for further reading Suitable for use in conjunction with any postgraduate-level course on language in interaction, as it surveys and critically discusses various approaches and includes many practical examples

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes