Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada stories and social media: identities and interaction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN
0415837022
ISBN13
9780415837026

stories and social media: identities and interaction (en Inglés)

Ruth E. Page (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

stories and social media: identities and interaction (en Inglés) - Page, Ruth E.

Libro Físico

$ 61.260

$ 102.100

Ahorras: $ 40.840

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "stories and social media: identities and interaction (en Inglés)"

This book examines everyday stories of personal experience that are published online in contemporary forms of social media. Taking examples from discussion boards, blogs, social network sites, microblogging sites, wikis, collaborative and participatory storytelling projects, Ruth Page explores how new and existing narrative genres are being (re)shaped in different online contexts. The book shows how the characteristics of social media, which emphasize recency, interpersonal connection and mobile distribution, amplify or reverse different aspects of canonical storytelling. The new storytelling patterns which emerge provide a fresh perspective on some of the key concepts in narrative research: structure, evaluation and the location of speaker and audience in time and space. The online stories are profoundly social in nature, and perform important identity work for their tellers as they interact with their audiences - identities which range from celebrities in Twitter, cancer survivors in the blogosphere to creative writers convening storytelling projects or local histories. Stories and Social Media brings together the stories told in well-known sites like Facebook and lesser-known community archives, providing a landmark survey and critique of personal storytelling as it is being reworked online at the start of the 21st century.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes