Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Study Guide to Howards end and a Passage to India by E. M. Forster (Bright Notes) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781645421047
N° edición
2

Study Guide to Howards end and a Passage to India by E. M. Forster (Bright Notes) (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 16.760

$ 27.940

Ahorras: $ 11.180

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 93 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Study Guide to Howards end and a Passage to India by E. M. Forster (Bright Notes) (en Inglés)"

A comprehensive study guide offering in-depth explanation, essay, and test prep for selected works by E.M. Forster, one of the most gifted writers of his time. Titles in this study guide include Howards End and A Passage to India. As a thirteen-time Nobel Prize in Literature nominee, Forster created well-plotted and ironic stories that explored themes of class and hypocrisy in English society. Moreover, Forster employed an intricate structure of ideas, idealized connection, and sincerity above all else to express his vision of the world. This Bright Notes Study Guide explores the context and history of Forster's classic work, helping students to thoroughly explore the reasonsthey have stood the literary test of time. Each Bright Notes Study Guide contains: - Introductions to the Author and the Work - Character Summaries - Plot Guides - Section and Chapter Overviews - Test Essay and Study Q&As The Bright Notes Study Guide series offers an in-depth tour of more than 275 classic works of literature, exploring characters, critical commentary, historical background, plots, and themes. This set of study guides encourages readers to dig deeper in their understanding by including essay questions and answers as well as topics for further research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes