menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Supporting College Students of Immigrant Origin: New Insights From Research, Policy, and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
492
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781009408264

Supporting College Students of Immigrant Origin: New Insights From Research, Policy, and Practice (en Inglés)

Edited By Blake R. Silver Graziella Pagliarulo Mccarron (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Supporting College Students of Immigrant Origin: New Insights From Research, Policy, and Practice (en Inglés) - Edited By Blake R. Silver Graziella Pagliarulo Mccarron

Libro Físico

$ 74.170

$ 103.020

Ahorras: $ 28.850

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Supporting College Students of Immigrant Origin: New Insights From Research, Policy, and Practice (en Inglés)"

Over 5 million college students in the United States - nearly one-in-three students currently enrolled - are of immigrant origin, meaning they are either the children of immigrant parents or guardians and/or immigrants themselves. These students accounted for almost 60% of the growth in higher education enrolment in the 21st century. Nevertheless, there is very little research dedicated to this student population's specific experiences of postsecondary education, with similar absences discernible within the realms of higher education policy and practice. Although college campuses are making important progress in building more inclusive spaces, conversations about climate and student care rarely account for the journeys of students of immigrant origin. Featuring 20 chapters written by more than 50 contributors, this book addresses this glaring omission. The authors examine how students of immigrant origin experience the road to, through, and beyond higher education, while, simultaneously, speaking to evidence-based implications for policy, research, and practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes