Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching What They Learn, Learning What They Live: How Teachers' Personal Histories Shape Their Professional Development (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
190
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.3 x 14.4 x 1.0 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN
1594515379
ISBN13
9781594515378

Teaching What They Learn, Learning What They Live: How Teachers' Personal Histories Shape Their Professional Development (en Inglés)

Brad Olsen (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Teaching What They Learn, Learning What They Live: How Teachers' Personal Histories Shape Their Professional Development (en Inglés) - Olsen, Brad

Libro Físico

$ 58.280

$ 105.970

Ahorras: $ 47.690

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching What They Learn, Learning What They Live: How Teachers' Personal Histories Shape Their Professional Development (en Inglés)"

"Cogent, interesting, and provocative."-from the foreword by Ann Lieberman Teaching What They Learn, Learning What They Live explores the multiple social, political, and epistemological domains that comprise learning-to-teach. Based on a study of eight beginning English teachers at four different university teacher preparation programs, this book examines the ways in which beginning teachers' personal dispositions and conceptions combines with their teacher preparation programs' professional knowledge and contexts to form their understandings of and approaches toward teaching. Brad Olsen recasts learning-to-teach as a continuous, situated identity process in which prior experiences produce deeply embedded ways of viewing the world that go on to organize current/future experience into meaning. Since experience shapes learning and everyone acquires different sets of experience, no individual teacher's knowledge is exactly like another's. Yet Olsen shows also that the process by which a teacher constructs professional knowledge is common: the what of teacher knowledge varies, but the how remains the same.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes