Compartir
The Business of Public Relations (en Inglés)
E W. Brody (Autor)
·
Praeger
· Tapa Blanda
The Business of Public Relations (en Inglés) - E W. Brody
$ 60.460
$ 120.910
Ahorras: $ 60.450
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 06 de Junio y el
Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Business of Public Relations (en Inglés)"
This book fills a void in both the professional and academic literature on the management of public relations. Using systems theory, it approaches public relations as an organizational subsystem. The author defines a functional framework for the practice of public relations consistent with contemporary management theory. In addition, the book presents a practice management model for application in both corporate and counselor settings; develops this model to elaborate the role of the PR unit; and meets the development-related informational needs of both organizational and counselor practitioners in terms of human resources management, fiscal services, and insurance. Chapters include discussions on the development of employee incentives, pensions, profit sharing systems, and the sale and merger of consultant practices. Each chapter is accompanied by model programs with examples and the specifics of their applications.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.