Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Common Core State Standards in English Language Arts for English Language Learners: Grades 6-12: (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
120
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.7 cm
Peso
0.30 kg.
ISBN13
9781942223498

The Common Core State Standards in English Language Arts for English Language Learners: Grades 6-12: (en Inglés)

Luciana C. de Oliveira (Autor) · Marshall Klassen (Autor) · Michael Maune (Autor) · Tesol Press · Tapa Blanda

The Common Core State Standards in English Language Arts for English Language Learners: Grades 6-12: (en Inglés) - de Oliveira, Luciana C. ; Klassen, Marshall ; Maune, Michael

Libro Nuevo

$ 44.530

$ 80.970

Ahorras: $ 36.440

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 93 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Common Core State Standards in English Language Arts for English Language Learners: Grades 6-12: (en Inglés)"

This book enables teachers to support Grades 6-12 English language learners (ELLs) as they meet ambitious Common Core State Standards for English Language Arts. It provides concrete ideas for engaging ELLs in a range of intellectually rich tasks designed to sharpen their content knowledge and academic English. The chapters weave together several themes that will help ELLs succeed in the English language arts. *Attention to complex texts: ELLs need to engage meaningfully with complex texts to develop their language and literacy skills. *Developing academic language within classroom contexts: In order for ELLs to learn academic language, they must learn it in the context of intellectually engaging tasks that enable them to read complex texts. *Independent comprehension and learner autonomy: These are achieved through specific pedagogical practices that involve scaffolding, close reading and meaningful language use. Each chapter provides reflection questions and action plans that are useful for practicing teachers, preservice teachers, graduate students, academics, researchers and professional development providers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes