Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Echo Manual (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
528
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781496312198

The Echo Manual (en Inglés)

Jae K. Oh; Garvan C. Kane (Autor) · Lippincott Williams And Wilkins · Tapa Dura

The Echo Manual (en Inglés) - Jae K. Oh; Garvan C. Kane

Libro Nuevo

$ 284.020

$ 473.370

Ahorras: $ 189.350

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Echo Manual (en Inglés)"

Publisher's Note: Products purchased from 3rd Party sellers are not guaranteed by the Publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product. Ideal for residents, fellows, and others who need a comprehensive, clinically focused understanding of echocardiography, The Echo Manual, 4th Edition, has been thoroughly revised with updated information, new chapters, and new video clips online. Written primarily by expert authorities from the Mayo Clinic, this best-selling reference remains a practical guide to the performance, interpretation, and clinical applications of today's echocardiography. Features all-new chapters specifically devoted to 3D echo, interventional echocardiography, and hand-carried ultrasound. Includes new echo videos that provide a valuable learning experience of echocardiography in motion. Provides a concise, user-friendly summary of techniques, diagnostic criteria, and quantitative methods for echocardiography, Doppler echocardiography, and transesophageal echocardiography. Presents complex material in an approachable, visually appealing manner that focuses on the clinical application of echocardiography as a diagnostic tool. Covers the latest techniques, standards, and applications - all highlighted by more than 900 high-quality, annotated images that are true to gray scale and color. Enhance Your eBook Reading Experience Read directly on your preferred device(s), such as computer, tablet, or smartphone. Easily convert to audiobook, powering your content with natural language text-to-speech.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes