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portada The Little Book of big pr: 100+ Quick Tips to get Your Business Noticed (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
17.8 x 12.7 x 0.7 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN13
9780814436219

The Little Book of big pr: 100+ Quick Tips to get Your Business Noticed (en Inglés)

Jennefer Witter (Autor) · Amacom · Tapa Blanda

The Little Book of big pr: 100+ Quick Tips to get Your Business Noticed (en Inglés) - Witter, Jennefer

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Little Book of big pr: 100+ Quick Tips to get Your Business Noticed (en Inglés)"

Whether you're an established company or a cost-conscious start-up, this helpful guide tells you all you need to know to be able to use public relations effectively as a business-building tool.As an entrepreneur, you need every helpful tool you can get your hands on to build your business. And if you know the tricks of the trade, perhaps nothing can gain more attention for your small business and build your company's credibility than a good, old-fashioned public-relations campaign.Drawing on the expertise gained during her long career in public relations, Jennefer Witter shares simple, smart, and budget-friendly methods for getting your business noticed, including what she calls the seven key elements of public relations: Self-branding Media relations Social Media Networking Speaking engagements Cause-related marketing Selecting a PR agency Complete with real-world case studies and sample content (such as media pitches) to use as-is or to modify to fit your own specific needs, The Little Book of Big PR will provide you with the expert guidance all entrepreneurs need to grow their business to new, attention-getting heights.

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El libro está escrito en Inglés.
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